ПУБЛІКАЦІЇ

1.

Психологічний супровід професійного визначення  здобувачів освіти з особливими потребами.   Сосновська М.В

 

У статті висвітлено ключові завдання фахівців соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти щодо психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами

Детальніше…

2.

Психологічний супровід формування медіакультури підлітків. Сосновська М.В

 

У тезах окреслено актуальні напрями психолого-педагогічного супроводу формування медіакультури підлітків

Детальніше …

3.

Соціально-педагогічне прогнозування як засіб проектування соціального розвитку дітей та молоді. Сосновська М.В

У статті висвітлюються питання здійснення соціального прогнозу, формулювання, вибудовування дій соціального педагога в навчальному середовищі, який базується на методології проектного підходу та спрямований не на процес, а на кінцевий продукт

Детальніше…

4.

Створення  віртуального кабінету практичного психолога як вимога часу. Сосновська М.В.

У статті акцентовано увагу на  основних напрямках здійснення психологічного супроводу навчально-виховного процесу у дистанційному форматі спілкування. Визначено  головну мету та завдання впровадження  дистанційної  форми у відповідності до професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»

Детальніше …

5.

Воркшоп як сучасна інноваційна технологія обміну досвідом. Сосновська М.В., Федорченко Т.І.

У тезах розкрито досвід впровадження ми нетрадиційної форми роботи з педагогічними працівниками у дистанційному форматі

Детальніше …

6.

Синергія арт-терапії та STEAM-освіти: розвивальний тренажер для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Сосновська М.В.

Тези містять ідею спроби поєднання  арт-терапії  з сучасним та актуальним напрямком, а саме, STEАM - освітою, орієнтиром якої є різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей,  а також, розвиток творчості та інноваційних навичок

Детальніше …

7.

Система роботи практичного психолога  щодо попередження виникнення агресивних реакцій у молодших школярів. Сосновська М.В., Безай О.В./ методичний посібник

 

У методичному посібнику вміщено матеріали узагальнення системи психолого-педагогічного досвіду роботи практичного психолога НВК «Кіровоградський колегіум» Безай О.В. з профілактики та корекції агресивної поведінки учнів молодшого шкільного віку.

Детальніше …

8.

Психологічний супровід формування комунікативних навичок дітей та учнівської молоді. Сосновська М.В., Дощенко А.А. /методичний посібник

 

У методичному посібнику вміщено матеріали узагальнення системи психолого-педагогічного досвіду роботи практичного психолога НВО СЗОШ № 6 Дощенко А.А. з питань формування комунікативних навичок учнів різного віку

Детальніше …

9.

Психологічний супровід формування готовності дошкільників до навчання у школі. Сосновська М.В., Тірошко Т.І. /методичний посібник

У посібнику розглянуто психологічні та фізіологічні механізми розвитку процесів, станів, поведінки дошкільника, які впливають на становлення особистості майбутнього першокласника, а також вміщені психолого-педагогічні рекомендації  щодо підготовки дитини до навчання у  школі, розвитку  пізнавальних процесів особистості, розробки  циклу  розвивальних занять, діагностичний матеріал та матеріали консультацій

Детальніше …

10.

"Казкотерапія як метод психотерапевтичного впливу на дитину, яка має порушення зору". З досвіду роботи практичного психолога СДНЗ № 46. Сосновська М.В., Кваша Т.І. / Методичний посібник

У методичному посібнику вміщено матеріали досвіду роботи практичного психолога СЗДО № 46 Кіровоградської міськради Кваші Т.А. з проблеми  застосування казкотерапії у роботі з дітьми, які мають  порушення зору (розробки тренінгових занять, матеріали консультацій, конспекти батьківських зборів, діагностичний інструментарій для всіх учасників виховного процесу, та, зокрема, авторські казки Кваші Т.І. та її вихованців

Детальніше …

11.

Розвиток та корекція емоційної сфери дошкільників. Узагальнений досвід роботи творчої групи. Сосновська М.В. /методичний посібник

Методичний посібник містить матеріали узагальнення досвіду роботи

творчої групи практичних психологів дошкільних навчальних закладів

м. Кіровограда з проблеми «Розвиток та корекція емоційної сфери у

дошкільників»

Детальніше …

12.

Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку шляхом використання казок та сендплею. Сосновська М.В., Немикіна О.В. /методичний посібник

У методичному посібнику вміщено матеріали узагальнення системи психолого-педагогічного досвіду роботи практичного психолога ДНЗ № 61 Немикіної О.А. з проблеми розвитку творчих здібностей вихованців шляхом використання казок та сендплею, розробки циклу тренінгових занять, матеріали консультацій, конспекти батьківських зборів, діагностичний інструментарій

Детальніше …

13.

Розвивальна програма «Віртуальний простір як інструмент розвитку внутрішнього потенціалу підлітка» Сосновська М., Ланчуковська Л., Руденко О.

 

Пропоновану програму складено з метою допомоги практичним психологам закладів загальної середньої освіти забезпечити безперервність розвитку внутрішнього потенціалу учнів 14-16 років у канікулярний (карантинний) період

ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі авторських розробок «Нові технології в новій школі». (Посилання після публікації на сайті ІМЗО)

14.

Балютіна К.М., Гончарова С.Л.Сосновська М.В., Францина Т.К. Варіанти уроків здоров’я  // Початкова школа. – 2010.  – № 9. – С. 32-35.

Мета: розкрити вплив на здоров’я шкіри способу життя людини та кліматичних умов; розвивати здатність аналізувати та робити висновки; виховувати звичку дотримуватися здорового способу життя

Детальніше …

15.

Балютіна К.М., Сосновська М.В. Зростайте справжніми людьми.

В. Сухомлинський. Покинуте кошеня // Початкова школа. – 2008. – № 9. –   С. 34.

Мета розробки: формування навичок свідомого читання, здатності розуміти позицію дійових осіб; збагачення словникового запасу, розвиток умінь помічати та прослідковувати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати відповідальне ставлення до тих, кого приручаємо

Детальніше …

16.

Балютіна К.М., Сосновська М.В. Використання творів В.Сухомлинського в роботі вихователя групи продовженого дня // Початкова школа. – 2013.      5. – С. 

Автори статті пропонують вихователям груп продовженого дня практичні рекомендації щодо планування заходів, присвячених ювілейній даті видатного педагога, та наводять приклад конспекту виховного заходу за твором В.Сухомлинського «Сьома дочка»

 

Детальніше …

 

17.

Балютіна К.М., Сосновська М.В.   Використання творів Василя  Сухомлинського  в  роботі  вихователя групи продовженого дня. // Педагогічний  вісник . -    2-3 (26-27)    2013 р.

18.

Сосновська М. В.  З досвіду молодої мами.  Газета «Освітянське слово». - 2005, № 3, березень.

З досвіду молодої мами

Детальніше …


Немає коментарів:

Дописати коментар