1. |
Психологічний супровід професійного визначення здобувачів освіти з особливими потребами. Сосновська М.В |
У статті висвітлено ключові завдання фахівців
соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти щодо
психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з
особливими освітніми потребами |
|
2. |
Психологічний супровід формування медіакультури підлітків. Сосновська М.В |
У тезах окреслено актуальні
напрями психолого-педагогічного супроводу формування медіакультури підлітків |
|
3. |
Соціально-педагогічне прогнозування як засіб проектування соціального розвитку дітей та молоді. Сосновська М.В |
У статті висвітлюються питання здійснення соціального прогнозу,
формулювання, вибудовування дій соціального педагога в навчальному
середовищі, який базується на методології проектного підходу та спрямований
не на процес, а на кінцевий продукт |
|
4. |
Створення віртуального кабінету практичного психолога
як вимога часу. Сосновська М.В. |
У статті акцентовано увагу
на основних напрямках здійснення психологічного супроводу
навчально-виховного процесу у дистанційному форматі спілкування. Визначено
головну мету та завдання впровадження дистанційної форми у
відповідності до професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти» |
|
5. |
Воркшоп як сучасна інноваційна технологія
обміну досвідом. Сосновська М.В., Федорченко Т.І. |
У тезах розкрито досвід впровадження ми нетрадиційної форми роботи з
педагогічними працівниками у дистанційному форматі |
|
6. |
Синергія арт-терапії та STEAM-освіти: розвивальний тренажер
для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Сосновська М.В. |
Тези містять ідею спроби
поєднання арт-терапії з сучасним та актуальним
напрямком, а саме, STEАM - освітою, орієнтиром якої є різнобічний
розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і
здібностей, а також,
розвиток творчості та інноваційних навичок |
|
7. |
Система роботи практичного психолога щодо
попередження виникнення агресивних реакцій у молодших школярів. Сосновська М.В.,
Безай О.В./ методичний
посібник |
У методичному
посібнику вміщено матеріали узагальнення системи психолого-педагогічного
досвіду роботи практичного психолога НВК «Кіровоградський колегіум» Безай
О.В. з профілактики та корекції агресивної поведінки учнів молодшого
шкільного віку. |
|
8. |
Психологічний
супровід формування комунікативних навичок дітей та учнівської молоді. Сосновська М.В., Дощенко А.А.
/методичний посібник |
У
методичному посібнику вміщено матеріали узагальнення системи
психолого-педагогічного досвіду
роботи практичного психолога НВО СЗОШ № 6 Дощенко А.А. з питань формування комунікативних
навичок учнів різного віку |
|
9. |
Психологічний супровід формування готовності
дошкільників до навчання у школі.
Сосновська М.В., Тірошко Т.І. /методичний посібник |
У посібнику розглянуто психологічні та фізіологічні
механізми розвитку процесів, станів, поведінки дошкільника, які впливають на
становлення особистості майбутнього першокласника, а також вміщені
психолого-педагогічні рекомендації щодо підготовки дитини до
навчання у школі, розвитку пізнавальних процесів особистості, розробки циклу розвивальних занять, діагностичний
матеріал та матеріали консультацій |
|
10. |
"Казкотерапія як метод психотерапевтичного
впливу на дитину, яка має порушення зору". З досвіду роботи практичного психолога СДНЗ № 46. Сосновська М.В.,
Кваша Т.І. / Методичний посібник |
У методичному посібнику вміщено матеріали досвіду роботи практичного
психолога СЗДО № 46 Кіровоградської міськради Кваші Т.А. з проблеми застосування казкотерапії у роботі з дітьми, які
мають порушення зору (розробки
тренінгових занять, матеріали консультацій, конспекти батьківських зборів,
діагностичний інструментарій для всіх учасників виховного процесу, та,
зокрема, авторські казки Кваші Т.І. та її вихованців |
|
11. |
Розвиток та корекція емоційної сфери дошкільників.
Узагальнений досвід роботи творчої групи. Сосновська М.В. /методичний посібник |
Методичний посібник містить матеріали узагальнення
досвіду роботи творчої групи практичних психологів дошкільних
навчальних закладів м. Кіровограда з проблеми «Розвиток та корекція
емоційної сфери у дошкільників» |
|
12. |
Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного
віку шляхом використання казок та сендплею. Сосновська М.В., Немикіна О.В. /методичний
посібник |
У методичному посібнику вміщено
матеріали узагальнення системи психолого-педагогічного досвіду роботи
практичного психолога ДНЗ № 61 Немикіної О.А. з проблеми розвитку творчих
здібностей вихованців шляхом використання казок та сендплею, розробки циклу
тренінгових занять, матеріали консультацій, конспекти батьківських зборів,
діагностичний інструментарій |
|
13. |
Розвивальна програма «Віртуальний простір як інструмент розвитку
внутрішнього потенціалу підлітка» Сосновська М., Ланчуковська Л., Руденко О. |
Пропоновану програму складено з
метою допомоги практичним психологам закладів загальної середньої освіти забезпечити
безперервність розвитку внутрішнього потенціалу учнів 14-16 років у
канікулярний (карантинний) період |
ІІ місце на Всеукраїнському
конкурсі авторських розробок «Нові технології в новій школі». (Посилання
після публікації на сайті ІМЗО) |
14. |
Балютіна К.М.,
Гончарова С.Л.Сосновська М.В., Францина Т.К. Варіанти уроків здоров’я // Початкова школа. – 2010. – № 9. – С. 32-35. |
Мета: розкрити вплив на
здоров’я шкіри способу життя людини та кліматичних умов; розвивати здатність
аналізувати та робити висновки; виховувати звичку дотримуватися здорового
способу життя |
|
15. |
Балютіна
К.М., Сосновська М.В. Зростайте справжніми людьми. В.
Сухомлинський. Покинуте кошеня // Початкова школа. – 2008. – № 9. – С. 34. |
Мета розробки: формування навичок свідомого читання, здатності
розуміти позицію дійових осіб; збагачення словникового запасу, розвиток умінь
помічати та прослідковувати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати
відповідальне ставлення до тих, кого приручаємо |
|
16. |
Балютіна
К.М., Сосновська М.В. Використання творів
В.Сухомлинського в роботі вихователя групи продовженого дня // Початкова школа. – 2013. – № 5. – С. |
Автори статті пропонують
вихователям груп продовженого дня практичні рекомендації щодо планування заходів,
присвячених ювілейній даті видатного педагога, та наводять приклад конспекту
виховного заходу за твором В.Сухомлинського «Сьома дочка» |
|
17. |
Балютіна К.М.,
Сосновська М.В. Використання творів Василя Сухомлинського в
роботі вихователя групи
продовженого дня. // Педагогічний
вісник . - № 2-3 (26-27)
– 2013 р. |
||
18. |
Сосновська М. В.
З досвіду молодої мами. Газета
«Освітянське слово». - 2005, № 3, березень. |
З досвіду молодої мами |
ПУБЛІКАЦІЇ
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар